reede, 28. oktoober 2016

Hakkan träkkima

Kuna ma muutsin päevaplaani ja olen küllaltki uimane ja ülesöönud praegu, siis hakkan oma aega 'träkkima', et teaks muudatusi teha. Näiteks kui ma kella viiese lugemise ajal alati magan, siis tasub sellest lihtsalt loobuda. Jne.

Selleks teen endale sellised lehed, kus vasakul on kavandatud päev ja paremale siis tuleb tegelik ajakasutus. Erinevuste kiireks märkamiseks on mul värvikoodid ka.

Mõtlesin, et said üsna selged pildid, aga ei (*kratsib pead).
Mitte ei viitsi uuesti pildistada ja lõigata ja zuumida, nii et jäävad sellised nirakad.
Plaan ise sai muidugi ka mahatõmbamisi (ülevalgendamisi) täis, aga see käib elu tavapärase muutlikkuse juurde, eks!? :)


Et siis plaan on selline:



Võibolla on teil võimalik seda suuremaks saada, sellel hiire parema klahviga klõpsates ja klikkides "ava pilt eraldi lehel" vms... Mul see mõnikord töötab, mõnikord mitte.




Üleval on siis kuupäev ja asjad, mida ma ei tohi ära unustada. See on loetamatu, ma tean. Aga noh, eks seal on õunakook ja pesupesu ja väikest koristamist jaVT abistamist.



See on siis oletatav või kavandatud päev.
Kuna minu uned on täiesti ootamatuid vigureid tegevad olendid, siis mina jälgin absoluutselt kõiki 24 ööpäevatundi võrdselt, sest tegelikkuses võin ma mida iganes mis iganes kellaajal teha. Siuksed lood.

Mu laud ka veidi lähemalt: see on tääääpselt samasugune nagu alati.
Siin ka 3 pooleliolevat raamatut, mille lugemine on ka päevaplaanis:
Pessoa "Rahutuse raamat", Prousti "Swann's Way" ja Bhagavad Gita.



Ja kaugemalt ka, selline karnevali moodi lauake :)



Ongi kõik, peaksin praegu Prousti lugema... ups! :) Bye! :)


Kommentaare ei ole: