laupäev, 16. aprill 2016

Jänkupere lood

Mu Huawei telefon käskis alla laadida mingi EMUI uue versiooni. Mina alati päevakese ootan, et äkki sellised asjad kaovad ise ära. No teisel päeval hakkasin siis laadima.Vajutan, tõmbab... tõmbab... 0 % tõmmatud. Mõtlesin, et mis hirmsa andmehulga ma nüüd pean tõmbamagi ja jätsin pooleli.

Päevad mööduvad, aga ei kao ära see nõue.
Seadete nublaka peal on punane number üks: midagi olulist on tegemata.
Hääküll.
Eile siis laadisin selle uue versiooni alla, mille peale minu telefon hakkas käituma, nagu poleks SIM-kaarti sees - ainult hädaabisse saab helistada, muu on lukus.

Veetsin kaks tundi internetis, asjale lahendust otsides, kuid ei aidanud patarei ja sim-kaardi välja võtmine, restardid, jms naljad.

Kahjuks ei saa mulle ka helistada, muidu ma vist ei viitsikski parandama minna :D
Mina ju ei tahagi helistada :D, aga Mehele tahaks ikka 'kättesaadav' olla :D
Nii et mõtlesin täna esindusse minna, aga tuli meelde, et on laupäev ja kogu maailma inimesed on poodides koos. Nii et parem lähen homme hommikupoole, kui kogu maailma inimesed end nädalavahetuse üritustest välja puhkavad.


Aga kuna mina täna asju ajama ja seega 'niikuinii kodust välja' ei lähe, pakkus Mees, et käib järjekordselt ise toidupoes ära - ta on viimased pool kuud enam-vähem ainukesena käinud...


Tuleb Mees tagasi ja mina kiidan: "No küll Sa oled ikka tubli, muahh!"

Mees vastab:
"Olen väike ronsu ma,
vahel olen tubli ka.
Hüppan poodi hips ja hops,
sabatutt teeb sips ja sops."

Mina kujutlen teda sabatutiga ja naeran.

Täna teen lõunaks borši ja nagu ikka - ajan endale köögiviljade hakkimise ajal KÕIKE suhu. Nii hea on - meile sattusid praegu hästi värsked ja mahlased porgandid, kapsas ja peet
Natukese aja pärast lähen taldrikuga tema tuppa ja ütlen:
"Sa ei PEA, aga äkki sa tahad natuke värsket kapsast ja porgandit?"

Mees noogutab nõustudes, kuid küsib siis kahtlustavalt: "Ega sa seda sabatutijuttu liiga tõsiselt ei võtnud?"

Kommentaare ei ole: