kolmapäev, 29. juuli 2015

Enda üle uhke

- Pinterest -
Mu sugulane käis psühholoogi juures ja psühholoog pakkus talle mitu erinevat vaadet toimuvale, tõmbas paralleele ja püstitas küsimusi...
Ning kõike seda tehes ajas ta täpipealt sama juttu, mida mina viimased kaks kuud olen sugulasele rääkinud :D
Põhiliselt: "Aga sa ära siis pinguta ja muretse nii palju - mis ikka juhtub? Kõik jäävad ellu. Midagi hullu tegelikult ei juhtu. Perfektsionism on ülehinnatud/kohatu. Lõputult ei saa pingutada. Tuleb kas lahutada või asju lõdvemalt võtma õppida."

Ma ka ütlen, et kui ikka pingutad ja punnitad, siis hakkad seda paratamatult ka partnerilt ootama, sest üksi on inetu rabada, see käib meie sisemise õiglustunde pihta ja tekitab salavimma ja mõnel juhul ka upsakust/üleolekut. Kui sul ikka on loru partner, siis hakka ise ka rohkem enda elumõnudele mõtlema - ka partnerile on see kergenduseks, ka temal väheneb pinge- ja süütunne.
Vähemalt võiks seda katsetada.

Aga ma arvan, et üks asi on seda oma armastavalt sugulaselt kuulda, teine asi 'ükskõikselt' professionaalilt.

Mina näiteks teen nüüd ainult üks kord päevas süüa (lõunasöögi), kuigi varem segasin Mehele suhkru ka hommikukohvi ja õhtuse tee sisse ära :D
Ja koristan-majandan ka hoopis vähem kui see 1,5 tundi, mis kunagi...
Kui väsimust pole, pole ka porisemistuju.

Ehh, aga alati tuleb arvestada, et kõigi juures ei toimi samad nipid.



Kommentaare ei ole: