kolmapäev, 31. detsember 2014

2014 / 2015

Kõik ennustajad räägivad, et aasta 2014 oli keeruline ja 2015 tuleb samasugune, kui mitte hullem!

Möödunud aasta oli minu jaoks küll tõepoolest küllaltki keeruline, kuid olin selle jooksul ka musttuhat korda üdini liigutatud, õnnelik ja tänulik. Leian, et mul oli imeline aasta, imede aasta - ja kui järgmine tahab "hullem" tulla, siis minu poolest - palun väga! :D


Aitäh teile, et olete mind
mitmeti toetanud
ja armastanud 
ja lugenud.
Mina armastan teid ka! :)


Meeleolukat aastalõppu
ja imelist, armastuse ja rõõmuga täidetud
uut aastat kõigile teile,
kes te siin lehel käite!



2 kommentaari:

helle ütles ...

Et uus aasta poleks hullem ega raskem, vaid ikka ilusam, rõõmsam, parem meile kõigile, kogu rahvale!
Jätkuvat blogimist!

Kai Klaarika ütles ...

Head vana lõppu ja uue algust teilegi!
PS nii tore, et ma robot pole!
:) :)