neljapäev, 8. mai 2014

Ilutud ilujutud

Milline naine ei tahaks olla kaunis, vähemalt mõnikordki?
Ja meeldiv on kuulda, et oled kellegi meelest kaunis - kui see just su ema pole; ema ei loe, paraku!

Ja kui lugesin pealkirja Daily Mailist, et on välja mõeldud lihtne sõrmetest, et saada teada, kas sa vastad ilunormidele, siis mõtlesin, et tore - saan ka lõpuks teada, kas ma siis olen ilus või ei.

Kui aga testi käiguga tutvusin, siis teadsin, et - mul pole lootustki :D


Saad mõne sekundiga teada, kas oled ilus või ei, kui toetad nimetissõrme lõuatipu ja ninaotsa vastu: kui oled ilus, siis puutuvad su huuled sõrme pihta; kui oled kole, siis huuled sõrmeni ei ulatu.
Sellist joondamist kasutavad väidetavalt ilukirurgid... et lõug, huuled ja ninaots peaksid jääma ühele sirgele.

Paraku on taevaisa andnud mulle pika nina. Ja etteulatuva lõua.
Nii et selle testi tulemusi teadsin ilma proovimatagi :D
Mõtlesin, et mul jääb vist pool detsimeetrit puudu :D

Tegelikult olen vanemaks saades oma välimusega üha rohkem rahul. Nina, lõug ja juuksed (õhukesed!) on ainsad asjad, mida tõsiselt muuta tahaks. Kui ma kahekümneselt arvasin, et olen üpris kole ja kahekümnendate lõpus, et hea, et vähemalt Meeski mind ilusaks peab, siis nüüd mõtlen, et oma vanuse kohta näen hea välja. Kümnepallisüsteemis hindaks end seitsmega.

Ja nüüd selline pauk: lootusetult ilutu inimene :D




Et huuled vastu sõrme puutuksid, on vaja need viimseni torru ajada :D



Mmmnjah, eks ma tean suuuuuurepäraselt, et profiilipildid pole minu teema :D
Aga üldiselt ei ole ma veel aru saanud, kuidas end keerata ja väänata foto jaoks. Ikka soovitatakse leida enda jaoks sobiv nurk ja mulle tundub, et fotod on ikka armutumad kui peegel. Aga näiteks, kui juba koleduste liputamiseks läks, mõtlesin, et teen ühe kompromiteeriva pildi sellest, kuidas mul alla vaadates nina kõik muu ära varjab, aga - tuli täiesti normaalne pilt.
Aga tegelt, nalja pole, ninaotsast annaks 1,5 cm ära küll :D
Isegi Mees tavatses mind Pikkninaks kutsuda :D, nii inetu temast! :D




Noh, aga pole vaja norutada! Daily Mail tutvustab veel ühte viisi oma ilu hindamiseks.
Nimelt pakub lehekülg Anaface võimalust analüüsida näo osade omavahelist sobivust ja selle kaudu - ilu!

Läksin tegin vannitoaselfie ja laadisin pildi Ana-leheküljele.



Noh, kui ma ise hindaks oma välimust 7 palliga, siis see lehekülg lausa 7,54 palliga.
Kiita sain silmade vahekauguse eest, aga laita: nägu liiga pikk ja kitsas, nina liiga pikk ja lai, lõug pikk, mää mää mää... :D

Aga vaadates vaprate ajakirjanike pilte ja skoore tundub, et ilu matemaatiliselt hinnata ikkagi ei saa!
Tuleb ikka ise otsustada, kui ilusaks kavatsed end pidada :)

___

PS, mõlemad testid on minu meelest suht mõttetud, see oli puhtalt meelelahutuslik jutuke. Mina seda kõike küll tõsiselt ei võta ja loodan, et ka teie mitte ;)

3 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Kiusupunn:)

Manjana ütles ...

ehh, ma tegin seda analüüsi seal lehel. Nad ei tea midagi :D
Seal kästi nina otsa täpp teha, aga mul on nöbinina, ma tegin alla keskele, mitte ninaotsa (ma ise sain pildist ilmselt valesti aru) ja ta ütles ka, et mul on liiga pikk nina, aga ilmselt on mul nende joks hoopis liiga lühike. Kuna mul oli mingi naeratusega pilt, siis oli mu suu liiga lai :D jne Tegelikult on ju oluline kuidas kõik need erinevused omavahel kokku mängivad, robotinägu ei pea ju keegi ilusaks, ikka need keskmisest näeost erinevused teevad ilusaks.

muideks - ilu kohta komplimente saada on kõige lihtsam naistelt, mehed ei julge seda alati öelda. Paned end nii riidesse nagu end hästi tunned, soengu jm korda, naiste seltskonda ja komplimendid lendavad.

ps! ma olen alati sinu pilte siin vaadates leidnud, et sa oled ilus.

karikate emand ütles ...

Lasin VT'l ka sõrmetesti teha :D - tema on ILUS! :)


Manjana,
jah, omapärad loevad. Näiteks mulle meeldib, kui tüdrukul/naisel on ülemises hambareas 2. või 3. hambad veidi kaarest väljas :D, kas viltu või teise pikkusega;
ja meeste juures meeldivad mulle prillid.


SK,
kuda-kuda? :D