esmaspäev, 12. september 2011

Kids today

Eks vist kõik inimesed vajavad tähelepanu, noored aga lähevad selle saamisel kummalisi kiirteid pidi.
Üks selline tee, mida mina ei mõista, on rippuvate pükstega ringi käimine. Minu meelest on see nii kole ja ma mõtlen alati kakahunnikule jalge vahel, kui näen poisse alla lastud pükstega või haaremipükse tüdrukutel. Aga miski ime läbi peetakse selliseid asju moodsaks või vähemalt kandmisväärseks.
Need pildid izismile.com'ist lõbustasid mind tublisti...








---


Veel lõbustas mind eile õhtul üks 'autocorrect'.
Need tekivad nii, et inimene trükib telefonivestluses mõned tähed või sõna ja telefon parandab selle oma tarkusega millekski muuks. Tavaliselt tulevad välja mingid roppused või lihtsalt riivatused (vähemalt need on, mis Internetti üles lähevad), aga see vestlus isa ja tütre vahel on nii armas. Tõlgin selle ära, kõik ju ei pruugi inglise keelt lugeda.

Isa: Tule alla, söök on valmis.

Tütar: Olen ühe minuti pärast kohal - amelen hetkel Laureniga.

Isa: Kes pagan see Lauren veel on?

Kui ta on sinu pruut, siis võib tema ka sööma tulla.

Tütar: Isa! Ma tahtsin öelda, et olen pesupesuga ametis.
//Lauren - laundry// Ma pole lesbi.

Isa: Kahju küll. Mehed on tõprad. Tule nüüd sööma.



No arvata võib, et isa teadis, et sõnum on 'solgitud' - et ta tütar pole gay ja kui oleks, et räägiks sellest niimoodi söömakutsumise vastuseks telefonis, ning et isa lihtsalt naljatas. Aga nii tore oleks, kui Mees niimoodi reageeriks, kui Väike Tüdruk teataks, et on lesbi :D
Me oleme sellest rääkinud ja Mees arvab, et see oleks ikka jube asi ja laps tuleks püüda 'mõistusele tuua'... Mina aga olen ajapikku 'avastanud', et mul poleks selle vastu kohe mitte midagi. Oleks poeg, siis oleks teine lugu - homoseksuaalsetesse meestesse suhtutakse palju tõrjuvamalt kui naistesse ja ma ju ei taha, et mu lapsel oleks raske. Aga naised on ju palju meeldivamad elukaaslased kui mehed - nad on palju hoolitsevamad, hoolivamad, tähelepanelikumad, kompromissialtimad ja töökamad ka veel - naisega oleks palju mõnusam pere luua :p

Aga noh, hetkel arvab Väike Tüdruk, et tema tahab endale ainult kasse - ei mingit meest ega lapsi, ja kooselu mõne tüdrukuga pole ta kaalunudki...


Pildid izismile.com'ist, autocorrect on lehelt damnyouautocorrect.com

Kommentaare ei ole: