reede, 24. detsember 2010

Häid pühi!

Sain õekeselt, kes on endiselt kaugel Austraaliamaal, youtube'i lingi.
Millegipärast olin ma raudkindel, et ta saadab mulle mingi pühaliku jõululaulu.
On ju pühadeaeg ja... viimane laul, mis ta mulle näitas - täiesti väljaspool pühadeaega - oli ka mingi eleegiline halleluuja-laul.
Kujutage siis ette minu totaalset arusaamatust, kui arvutist kostis SEE:

http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Tore, et õeke mind oma eluga ikka kursis hoiab, irw :)

*

Kauneid pühi kõigile, kes pühitsevad! :)

4 kommentaari:

tikker ütles ...

hehee, ma sain ka kõva häälega naerda :D

häid jõule igatahes :)

neiud ärevil ütles ...

No mõnel ikka veab:)
Häid jõule.

Eve Piibeleht ütles ...

Päris hea meetod uudiste edastamiseks :). Aga ansambel oli minu jaoks meeldiv avastus. Häid jõule!

helle ütles ...

Äge:)
Ja veel kord häid pühi!