kolmapäev, 14. märts 2018

Tänasida trollimist ehk muukeelset mula



Ma loodan, et kui selle pildi peal klõpsida, siis see avaneb suuremalt.
Post vasakul, minu kommentaar paremal.

Aga lugu siis selline: olen nii palju näinud seda vasakul olevat meemi, karvad ajab turri.
No vaesed inimesed - kas on tõesti vaja kordi ja kordi ennast veenda, et tohib selja pöörata inimestele, kes sulle on korduvalt selja pööranud?
No tulge, ma teen teile suure kalli! Ärge oodake seljapöörajaid. Tibulinnud, teil ei õnnestu VEENDA kedagi ennast armastama ja hindama. Ei ole võimalik kellegi armastust ära teenida. Armastus pole tingimuslik, paraku. Oma olemusega äratame teises - selles suunas hetkel avatud inimeses armastuse, sest me avardame tema teadlikkust ja ta on vapustatud ja tänulik. Ja võibolla me ammendume, sellest pole midagi. Rabamine ja rapsimine armastust ei too ega pikenda - pigem, kahjuks, vastupidi.

Nii et võite julgesti arvestada sellega, et ma armastan teid! :D Mul on turvaline seda teha, kuni te ise ei rapsi! :)
Palun tehke seda ise ka! St armastage ennast.


---

okei, ma olin seekord nii taibukas, et asi 'preview's' üle vaadata. Mu kommentaar pole näha vist.
Toon selle suuremalt ära, aga kui mu inglise keel longab, siis arvestage, et ma pole filoloog, onju.


Ja nüüd mina vabandan.

Mina sõin lõuna kandis ära neljast tibatillukesest banaanist ja tassitäiest maasikatest tehtud keefirismuuti ja sealt edasi juhtus nii, et kuigi tegin kena söögi, läks endal alla ainult vein. Nüüd on see kõik otsas... Ahh...
Olen tuhat armusõnumit täna laiali jaganud, aga kui veinis peitub tõde, siis on see ainult hea märk.

Aga mõnele inimesele, ja nüüd siis ka teile, olen kaela määrinud ühe nunnu Hollandi poisi versiooni laulust PillowTalk.

Kas ta ei laula seda kohutavalt armsasti?
Ja kas ma saan (hollandi keelest) õigesti aru, et ta on 13-aastane?
Jube nunnu mu meelest!
(Ma pean tunnistama, et teised, kellele ma seda videot näitasin, pole sellest erilises vaimustuses olnud ja on selle pigem armastuse ja andestamise leplikus meeleolus vastu võtnud... nii et olen ette valmistunud, et naudin seda justinbieberlikku esitust siingi üksipäini :D
Olen täna kitšilikult tundeline ... eks eilsed pildid võib sarkastilise loomuse puhul ka kitši hulka lugeda. Aga enda õigustuseks saan öelda, et olen suhteliselt harimatu tunneteinimene :) <3 p="">

Bye luvs!

Kommentaare ei ole: