laupäev, 16. september 2017

Tähitu taevas

Mõned kuud tagasi sattusin sellise kuulsa sarja otsa nagu Twin Peaks.
No kultuskultuurile tahaks ikka väikse pilgu peale visata, nii et vaatasin ära kaks esimest hooaega, filmi "Fire Walk Wiht Me" ja nüüd mõned päevad tagasi lõpetasin ka 3. hooaja, mis valmis alles nüüd, 2017. aastal (ma muide ei teadnud seda vaatama asudes ja imetlesin nende oskust inimesi vanemaks teha :D :D :D, ainult mobiiltelefonid panid mind üllatuma :D, et kuidas nad teadsid, kuidas see värk 25 aastat hiljem olema saab :D).

Ei olnud täiesti minu maitse, aga muljet siiski avaldas ja kummitama kindlasti jääb.

Täna jõudsin oma "Pooleli" kausta tühjendades artiklini Twin Peaksi 3. hooaja muusikast ja taas-leidsin selle megasensuaalse ja igatseva laulu ... Pakun, et see võib vabalt tekitada kuutõbisust ja kassiahastust :D, mulle kõlab see hüljatuselaul nii sensuaalselt. Selle kohta öeldaksegi vist, et "ajab pöördesse"! Mõtlesin selle repeat-peale panna ja joogat tegema hakata, aga ma pean vist ette vaatama, et ma oma Jooga-Matit ära ei vägista :D :D :D (igaks juhuks: joogamatist käib jutt) :p

Rebekah Del Rio "No Stars"

Kommentaare ei ole: