neljapäev, 28. jaanuar 2016

Smailide olulisusest

- Roosad südamekujulised suhkrutükid
armsas keraamilises kausikeses;
taustaks lihtne lauamatt :) -
Nonii, tuvikesed, ammu pole näinud! :)


See-eest olen näinud igasuguseid teisi inimesi, eelkõige oma kaht venda, kes mõlemad jäid ööseks (erinevatel päevadel) ja mõlemad täiesti mõõdutundetult ekspluateerisid minu armast laulvat kaussi :D

Peab aga tunnistama, et üks neist sai kolmandal päeval selle kausikese undamapanemise väga hästi käppa - ma ei teadnudki, et see nii valju häält teeb! - ja paistab, et teine ka ei kavatse alla anda :D

Veel juhtus selline asi, et Vend palus mul aidata tekstide toimetamisega oma sõpra, kes juba palju aastaid mööda maailma ringi hulgub ja kelle eesti keel on seega veidi umbe läinud. Kuna mina pole absoluutselt mingi keelenõuandja, siis loen oma abi veidi kahtlaseks asjaks, aga paistab, et esialgu sellest tuge nagu oleks. Ütlesin Vennale, et teen seda eelkõige tema jaoks, kuigi tekstid ise võiksid minu jaoks ka arendavad olla, kuna käivad suurelt osalt "teadvuse integraalteooria" ümber, aga eks näis, mis mulle sealt külge jääb - kui üldse midagi jääb, kui ma ainult komasid jms vahin.

Igatahes oli abistatav minu ettepanekute üle rõõmus ja mina kirjutasin sellest Vennale. Vend tundis muret, et ega ma nende asjadega end liialt ei vaeva ja ma ütlesin, et mul pole mingit kavatsust üle tunni või paari päevas sellele üllale eesmärgile ohverdada.

Ja täna kirjutas Vend, et hakkaks üht oma äriideed teostama, ja kas ma ka talle oleksin valmis kaks tundi oma päevast ohverdama? Smailit seal lõpus polnud ja ma vangutasin pead, et miks küll kõik arvavad, et mul on aega jalaga segada? Et aega on mul küll kõigiga ühepalju, aga seda aega, mil pea töötab, on mul ikka suht vähe! Kui minuga ikka kaks tundi juttu ajada, siis selleks päevaks olen ma omadega ühel pool ja ei taha ühtki kirjutist nähagi - liiga palju sõnu juba! Kuid VT kipub seda limiiti topelt ületama ja Mehega ka me vaikides teineteisest mööda ei käi :D

Aga noh, ma olen kuidagi lahke ja vapper viimasel ajal, nii et nõusoleku muidugi andsin.
Esialgu ta saatis mulle vaid paar teksti toimetamiseks (ja mina kavatsen need igatahes ka Mehel paluda üle vaadata) ja ma sain mitu tundi pärast oma päevaplaani ümbertegemist aru, et Vend ei võtnud oma palvet sõna-sõnalt.
Oleks ta 'smaili' sinna taha pannud, oleksin kohe aru saanud, et ta mind orjastama hakata ei kavatse :D, aga no meesterahvad ja teised täiskasvanud inimesed ju naerumärke ei kasuta ometigi.

Muidu on kõik hetkel super! VT tõuseb 5.20, et enne kooli veidi trenni teha ja süüa - jee!
Ta on viimasel ajal lustlik ja tugev, käib üksi igal pool kus vaja - homme näiteks läheb endale tundmatusse linnaossa emakeeleolümpiaadile. Hüüab möödaminneski ukse vahelt sisse, et armastab mind. Selline teismeiga mulle meeldib! :)
Ja Mees on ka kuidagi eriti ... samasugune nagu VT. Käib üksi igal pool kus vaja, hahahaa! :)
No ta on ka selline eriliselt rõõmus ja armas praegu. Nii kui üles ärkab, nii kohe peale hakkab.
Mis nii elul viga! :)



Oot, võibolla on asi selles "kausikräunutamises"? :D
Kui mu Vend ühel hommikul esimest korda siin pikemalt katsetas, siis Mees mõtles, et ta vererõhk teeb jälle trikke, sest kõrvus undab miski! :p
AGA NÄE!
Vibratsioonid venisid meil üle katuste hoopis selle 'huilutamise' tõttu.
Vist.
Sest ega me omast tarkusest nii tublid ei saa ju olla kõik :)
Või mis?

Tsau-blau ja ärge grippi jääge! :)

Kommentaare ei ole: