kolmapäev, 23. september 2015

Päike ja õrn ilu

Kuna eile oli mul külaliste-päev, siis täna on voodipäev.
Olen siiamaani teki all olnud - mul polnud isegi makarone vaja keeta, sest teadsin ju juba eile, enne Venna, Issakese ja Leenu siiajõudmist, et võin järgmisel päeval töss olla ja keetsin kohe suure hunniku, et täna peaks aint praadima.

Olen juba mõnda aega mõelnud, et peaks noore fotograafi, Nirrimi blogisse jälle vaatama..., teadsin Feedy kaudu, et tal on vähemalt 6 uut postitust viimastest kuudest. Kui end nüüd istukile vinnasin, siis sinna kohe läksingi ja juba esimene/hiljutisim postitus on nii kaunis, et pean seda teiega jagama.

SIIN.

Sellel väikesel baleriinil ei tule haavatav ilme, mida talt ilmselt mõne koha peal on nõutud, eriti välja :p (natuke häirib), aga mis siis - ilus on ikka! :)

Nirrimi seda ise ei filminud, aga 'dirigeeris' ja 'monteeris'.



---



Vahepeal käis VT siin, rääkis raskest ajaloo kontrolltööst ja ma vaatasin sel õppeaastal esimest korda tema hinnetelehte - keskmine hinne on hetkel 5,012.
Tore ja veider ühteaegu.
Et... laps ei õpi viitele vaid viis-plussidele.

Kommentaare ei ole: