reede, 20. märts 2015

3 luuletust Elo-Mall Toometilt

***

Ma vihkan surma sest ta lahutab meid ükskord
Võibolla annab nelikümmend aastat
Ja siis on kõik ja ta ei hooli sellest
Et elu isegi meid lahutas

Ma vihkan surma sest tal pole üldse nime
Ja sinu nimi voolab minu veres
Ja tema minu vere jahutab

Ei ma ei jäta sind need ainsad jäänud aastad
Kui veri voolab alles palavana
Ei reeda sind ma hoian sind ma luban
Ma luban et ma suren elavana

***

- FB: Faerie Magazine -


***

Ma ei jõua
Läbi varakevade ja suve
Läbi puude ja mesilaste
Vastu maad
Enam tulla
Ma ei jõua
Läbi hilissügise ja talve
Läbi turvalise pimeduse
Sooja
Enam tulla
Tühi lärm
Külm
Võõrad inimesed
Ma ei näe
Ma ei tule
Ma ei jõua enam

***

- Izismile.com -


***

Kas poleks targem kui sa läheksid nüüd pakku
Sest juba mitu kevadet
Sa iialgi ei õitse enam
Ma olen kevadelgi soe
Ma hoian õisi külmast
Ja sul ei ole neid ja mul ei ole külma
Ma sinust kaugemale hoiaks


Elo-Mall Toomet,
kogust "Nagu ei kusagil mujal"

Kommentaare ei ole: