reede, 15. aprill 2011

veel pilte

Väike tüdruk ei pidanud täna hommikul tundidesse minema, nende esinemiste tõttu.
Mees aga on miskil töö-üritusel, nii et meie tegime endale sellise ülemeeliku hommikupooliku kartulikrõpsude ja kohukestega :)
Pilte tegime ka palju - mõned panen ka siia :)








Ma ajasin siin viimasel pildil selga Väikese Tüdruku uue jope.
Tundub, nagu me peaaegu saaksime teineteise riideid kanda, aga tegelikult on nii, et mina venitan tema riided endale selga küll (mõnikord olen kogemata kandnud mõnda tema maikat, mis meil on ühesugused), kuid tema näeb minu pluusides-jopedes küll väga kole välja - need on talle ikka hirmus suured, ripuvad õlgadest ja vöökoht on väga nihu...
Aga mina võiksin ju küll tema jopesid varsti ära ähmama hakata, mis? :P

1 kommentaar:

Skarabeus ütles ...

Ahhh, see kassike! Ja nii üdini tuttav kassiliivakott nurgas! :D