reede, 15. aprill 2011

Persu ja muud loomad

Njah, ma olen suht napakas ema, mõnikord.
Väikese Tüdrukuga käib kogu aeg üks hirmus lollitamine ja ma tunnen end täiesti teismelisena, sest ka need tegelinskid naeravad 'eimillegi' üle nagu oleks purjus või üleväsimusest segi kogu aeg.

Viimased kolm päeva oleme naernud sõna üle 'persu'.

Ei mäletagi, kuidas see (lause) algas, aga Väike Tüdruk marssis mu toast minema öeldes: "... või sa pead mu Mersu kinni maksma."

Mina vastasin: "Hea, et ma su 'persut' kinni maksma ei pea!"

Sealt tuli hirmus naer ja ülejäänud aeg on persu-juttu ajades möödunud.

Näiteks kutsun ma Väikest Tüdrukut sööma ja ütlen: "Tule pargi oma 'persu' nüüd siia laua äärde!" Jälle naeru rohkem kui asi väärt :)

Või siis räägib Väike Tüdruk mulle muinasjuttu:
Eit kasvatas persut. Kui persu oli küllalt suur, hakkas eit oma persut maast lahti kangutama, aga ei jaksanud - persu oli liiga jämedaks paisunud...

Üks väike sõnamoonutus ja meie naerame kolm päeva jutti...
Kevad! :)

*

Väike Tüdruk on niikuinii pöörane, sest ta ajab seosetut juttu :P
Näiteks hetk tagasi pahandas ta minuga naljatamisi:
"Sa oled metsik ja inetu isik... kuid armastus ei hüüa tulles!..."
ja veel...
"... nüüd sa siis tead, kalkun. Kas ma tohin sind nii kutsuda?"
:P, ei no miks ei tohi... :D

Seosetu jutt üllatab, ja üllatusest hakkadki naerma.
Nii me siin naerame nagu napakad.



*

Palju saab naerda ka Tiigrikese üle.
Mõnikord panen ma Animal Planeti käima ainult selleks, et vaadata, kuidas kassike teleka-loomadega suhelda üritab. Kuigi tal pole lubatud telekakapi peale hüpata, lasin tal seda täna siiski teha, sest nii naljakas oli vaadata, kuidas ta teleka tagant ja seest koeri-kasse välja kaevata üritas, ise kurrudes ja midagi innukalt seletades... :)





2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Kõige rohkem kadestan ma just neid kirjulisi, kes oskavad justkui mitte midagi soojaks ja eriliseks kirjutada. Ja sinna veel nii palju armastust mahutada.

Noh nagu näiteks Õnnepalu ja Kivirähk ja Sipsik ja....sina

karikate emand ütles ...

Oi, kui armas! :) AITÄH! :)