esmaspäev, 14. veebruar 2011

Valentintšik!


Jälle üks pidu, mida meie ei pea.
Siiski 'tervitan' ühe laulukesega Meest, kes läks minu raamatuid raamatukokku tagasi viima, sest mina ju sellise külmaga välja ei lähe.

Mees muidugi seda tervitust kunagi ei kuule, sest minu blogi ta ei loe – ta peaks seda nuuskimiseks, ta ootab, et ma räägiks talle ise, mida ma talle rääkida tahan.
Kui tema blogiks, siis mina küll loeksin :)

Ja hea ongi, et ta seda laulukest ei kuule, sest see ei meeldiks talle: oleks liiga kiunuv ja loid. Tema kuulab väga optimistlikku ja rütmikat muusikat. Isegi klassikat kuulab ta minu meelest ainult kauni asiaadist *vehkleja Vanessa, Sae!* esituses. Ja ta poleks ka nõus, et selle laulu sõnad teda meenutavad. Enda arvates on ta ikka va Vastik Sarkastik. Aga minu jaoks küll pole, vaid on täielik kutipai (cutie pie) :D

Laulu kuulamiseks klõpsake pealkirjal.

ZERO 7 – Somersault

You're the prince to my ballerina
You feed other people's parking meters
You encourage the eating of ice cream
You would somersault in sand with me

You talk to loners, you ask how's your week
You give love to all and give love to me
You're obsessed with hiding the sticks and stones
When I fear the unknown
You feel like home, you feel like home

You put my feet back on the ground
Did you know you brought me around
You were sweet, and you were sound
You saved me

You're the warmth in my summer breeze
You're the ivory to my ebony keys
You would share your last jelly bean
You would somersault in sand with me

You put my feet back on the ground
Did you know you brought me around
You were sweet and you were sound
You saved me

You put my feet back on the ground
Did you know you brought me around
You were sweet and you were sound
See I had shrunk yet still you wore me around
And 'round and 'round




Väike Tüdruk tähistas sõbrapäeva koolis.
Lapsed meisterdasid tööõpetustunnis korvikesed, kirjutasid oma nimed peale ja panid seinale – neisse korvikestesse pandi ’sõbra-kaarte’.
Väike Tüdruk on nii armas laps, et kui ta märkas, et ühe tüdruku korvikesse polnud pandud ühtegi kaarti, kirjutas ta sellele tüdrukule kohe kaardikese, et too puhta ilma ei jääks. Ta oli rõõmus, et tüdruk läks kohe seda kaarti võtma ja tuli teda kallistama...
Väike Tüdruk mõtleb kogu aeg sellele, kuidas teised inimesed ennast tunda võivad ja püüab õnnetuid aidata. Mina olin ka selline, kuni ära väsisin.



Toredat sõbrapäeva!
:)

Pildid:
1. izismile.com
2. blogist Brown Eyed Belle
3. Väikese Tüdruku tänane joonistus

1 kommentaar:

Ingrid ütles ...

Mulle niiväga meeldis su Väikese Tüdruku kaart! Kõike mõnusat teile!