esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Nii palju siis sellest

Nujaa...

Väike Tüdruk käis eelmisel aastal ujumiskursustel ning lõpuks hakkas talle kogu see värk meeldima, ning siis ma mõtlesin, et võiksime ikka vähemalt kord kuus ujumas käima hakata.
Plaanisime minna reedel, aga siis polnud raha. Kui raha reede õhtul tuli, siis mõtlesin minna pühapäeval, aga - jäin justkui haigeks.

Ja ma kunagi ei tea, kas ma olen päriselt haige, või on mu vahva urglik alateadvus ohjad enda kätte haaranud ja teeb mu haigeks, et ma ikka ilusti kodus istuksin ja ennast liialt ei väsitaks. Sest ma kaotasin une ka täitsa ära ja palavik oli täpselt see, mis mul stressiga tuleb - 37,4. Olin jube löödud - ma ei taha ju iga kord kolmeks päevaks voodisse jääda, kui mõtlen Väikese Tüdrukuga bassu minna. Vähe sellest, et ma siis temaga möllutama ei lähe - siis jääb ju tegemata ka kõik pisike, kodune, igapäevane ja jõukohane värk, kaasa arvatud mängu- ja jututunnid lapsega. Ja see süütunne - et kas ma ei armasta oma lapseraasu niipaljukestki (ja veel alateadvuses!), et end kokku võtta ja talle mõned toredad tunnid korraldada. Et, jällegi, kuidas ma õigustan seda, et ma üldse elan ja ruumi võtan, kui ma niuke lödipüks olen?!

Aga kurk on ka täna päris kibe ja nina tilgub hullumoodi, nii et ma loodan, et olen ikka päriselt haige, mitte ei mõelnud seda välja, et jumala pärast lapsega mitte basseini minna...
Oh jah.

Väike Tüdruk oli muidugi ka väga pettunud :( Istus oma toas ja ei tahtnud süüagi. Aga Mees oli nii kena, et pakkus välja, et viib ta vähemalt burgerit sööma - sinna oli plaan pärast ujumist minna. Selle peale hakkas Väike Tüdruk jälle rõõmsaks :)
Ja kuna üks meist on haige, siis vaatasime animafilme - ta nii tahab, et ma tema filmid ära näeksin, aga tervena ma ei viitsi neid vaadata :P

Aga mul on veider hundiisu, nagu teeksin õues tööd terve päeva. Eile pidin keskööl nälja tõttu üles tõusma ja kuna ma võileiba ei tahtnud, siis keetsin endale 1,5 puljongikuubikust, kolmest suurest kartulist ja külmutatud porgandikuubikutest ja hernestest aedviljasupi, mille ühekorraga nahka panin. 6.15 tõusin hirmsa näljaga jälle üles :D

Nüüd hoian madalat profiili ja hetkel midagi ekstreemset (khm) ei plaani. Vedelen voodis ja klõõnin teekest, mille sees on meekest.

Kaks uinuvat kaunitari - üks ilusam ja unisem kui teine:

1 kommentaar:

pille ütles ...

väga mõnus kassipilt :)