kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Eriti tige

See kass siin pildil (pilt leitud ikka izismile.com'ist) peab küll meie Tiigrikese hingesugulane olema, sest nad oskavad täpselt ühesugust mõru, tigedat nägu teha. Meie omale ilmub see hetkeks, kui ma talt midagi käest ära võtan, ja pikemaks, kui ma ta sülle haaran, et teda korralikult kallistada ja musitada :D
Mees naerab, vangutab pead ja ütleb: "Kuidas sa küll julged? - vaata, milline nägu tal peas on!" Aga mina julgen ikka, sest see on ju nii vastupandamatult ja absurdselt naljakas, kuidas minu ohjeldamatutele kiindumusavaldustele sellise raevu ja vaenulikkusega vastatakse :P

*

Aga muidu on mind murdmas mingi eriti tige... ei, mitte kass - viirus hoopis. Kõik kohad valutavad ja värisevad :D, nina ei tunne midagi (isegi siis, kui ta kohvipaki sisse toppisin), maitset ka ei tunne ja isegi kõrvad on nagu vatti täis. Täiesti kohutav!
Nägu on valge, nina nuuskamisest tulipunane ja silmaalused on lillad. Täna öösel magasin natukene ainult 2 ja 3 vahel, muu aja istusin üleval, kusjuures raamatu lugemiseks on enamjaolt liiga paha olla, nii et vahin niisama ringi. Juh-hõissa!

2 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Oi, tundub nagu gripi moodi. Kas pea ka valutab? Ma just põdesin samade sümptomitega asja, oli ikka kole küll. Joo palju, eks. Ja võta c-vitamiini ka. Head paranemist!

karikate emand ütles ...

Aitäh, Ingrid, küll ma paranen :)
Mehel algas see asi 3-4 päeva varem, aga läks kuidagi kiiremini ja kergemini mööda - nüüd on ainult köha. Vast mul ka üle 2-3 päeva enam põdeda ei tule...