neljapäev, 21. detsember 2017

Uimaroimad

Woah, mulle lendas täielik unitõbi selga järsku!
Paar päeva oli tervis kehvapoolne ja siis hakkasin magama 9st õhtul 10-11ni hommikul. Pluss veel paar tunni-pooleteisest sutsu päeva jooksul. Ja kui ma parasjagu ei maga, siis ma pikutan. Ainult Väiku on selline armas jõulujänku, kelle jaoks ma olen alati valmis ärkvel püsima ja eile tegin tema palvel isegi täiusliku kanasupi ... kuigi ma hakkasin mõtlema, et kanasuppi annab niivõrd erinevalt teha, et igaüks, kes seda teeb, teeb selle ilmselt enda maitse järgi täiusliku, kui ta muidugi parasjagu kokku ei hoia - juba maitseroheline on nii kallis, et saad kaks pätsi leiba supi kõrvale osta, kui need peale hakkimata jätta ...

Aga äge on oli see, et kui mul nina tilkuma hakkas, siis mina läksin apteeki ja ostsin allergiarohtu.
Ükski õis praegu küll ei tolma, aga mõtlesin, et poleks ime, kui mu kodutolm ninasõõrmeid ummistama hakkab ...
Alles kui VT mind imelikult vaatama jäi ja küsis, kas ma olen haige, sain aru, et ma ei tunne kohvilõhnagi ja meenus, et mul oli mõned päevad tagasi kurk veidi valus.
Tuleb välja, et ma olen külmetus- või nakkushaigust põdenud nii ammu, et kuigi oli palavikutunne ja kerge kurguvalu, seostasin ma nina tilkumist kohe allergiaga. Ei mäletanudki enam, et haige olla on ka võimalik! Tõesti väga ammu pole olnud ...
Aga kuigi VT pistis kohe plagama, kui kuulis, et ma pole päris terve, on täna tema minust paaaaalju hädisem. Minul vist on möödas...? Ainult unitõbi on jäänud.

Sellega seoses kärbuvad ka päevikusissekanded. Õnneks on mul kena komme tühjaks jäänud laigud siiski hiljem täis kirjutada, kasvõi suvaline lõik raamatust, mida parasjagu loen, kusjuures jätan selle kasvõi poole sõna pealt pooleli, kui leheruum otsa saab.






Ma püüdsin meelega ilma nimedeta kirjutada ja mitte teiste inimeste asjadest rääkida (mõtlesin, et jätan selle jaoks eraldi leheküljed, mida blogi jaoks ei pildista), aga sel päeval läks meelest ära









Ei enam vaevu päevaplaani tegema ... :D




Vot niuksed lood!

Poleks arvanudki, et saan selle postituse tehtud! :D
Mõtlesin, et tasakesi alustan ja kui 'jumal tahab', siis kunagi teabmillal lõpetan :P

Kommentaare ei ole: