kolmapäev, 13. detsember 2017

Novembri träkkereid

Alles nüüd jõudsin novembri kokkuvõtte kirjutamiseni ja mõtlesin, et pildistan mõningaid träkkereid blogi jaoks ka.

Siin on terviseträkkerid.
November (vasakul, ainult esimene pool on pildil) ei olnud mulle kerge kuu - seda toredam on näha, et detsember (paremal) on märksa vähem-täpiline, ehk vähem hädasid.


Yay! :)
Mul pole võimalik ennast veenda, et peaksin ennast sundima, kui jaksu pole.
Kohe on näha, kui ma endale jalaga tagumikku andmise lõpetan ja endal olla luban.

Novembri energia, stress ja häpiness:


Kõrge tähendab palju, madal vähe.


Novembris träkkisin esimest korda ka erinevaid emotsioone.
Kuna ma nüüd olen stabiilsem, siis seda ma enam teha ei viitsi.

Ülevamal on paremad emotsioonid, allpool halvemad:


Tore näha, et ma pole ühelgi päeval olnud 'tujukas', 'kurb' ja 'suicidal' :D
1. novembril olin vihane ja pidin lausa päeviku välja otsima, et kelle peale ma siis vihane olin?
See oli Issake :D
Püüdsin teda telefoni teel õpetada, kuidas ta saab FB msn-vestlusesse dokumendi manusena juurde panna ja ta lihtsalt tegi omaloomingut, ma ei saanud üldse aru, mille kallal ta nüüd arvutis on ja pidin oma 10 korda ta päris algusesse tagasi juhtima.
Mõlemad ärritusime selle käigus,
aga võin öelda, et telefonikõne lõpus me juba naersime :),
hüvasti jätsime sõbralikult.

Emotsioonid, mida träkkisin, olid:
elevil
õnnelik
serene (no mis see eesti keeles on? päikeseline-rahulik? :) )
rahulik
rahul
mures 
väsinud
hajali
tuim
tujukas
vihane
kurb
ärevil
anguished
overwhelmed
suicidal

Aga nagu ütlesin - kui olen jälle 'mina', siis kaob sellise träkkeri mõte ära, 
nii et detsembriks ma sellist träkkerit ei teinud.


Ja eraldi väljas mõned mu lemmikträkkerid.
Siin kuupäevi pole, need lähevad lihtsalt järjest,
 esimeses reas kuupäevad 1-10, teises 11-20, kolmandas 21-30.


Nagu näha, teen joogat ja mediteerin vähem, kui jutu järgi arvata võiks :D
Aga peavaluträkker on suur üllataja ...
Kas mul kolmandast eluaastast alates üldse nii head kuud on olnud???
Selles mõttes on amitriptüliin ikka imerohi, aga seedimisele mõjub kohutavalt, nagu on näha kõige alumiselt träkkerilt :D (võtke heaks! #TMI) 
:D

Täkkerid on siin siis:
meditatsioon
jooga
loen
peavalu
õues
kõht.

Hüvastijätuks üks ilusa hääle ja harmooniaga naljakas lauluke:
Susanne Sundfør - Undercover


Verse 1]
Don't trust the ones who love you
'Cause if you love them back
They'll always disappoint you
It's just a matter of fact

[Verse 2]
Don't love the ones who trust you
It's just not in your heart
You're a teasing little twister and
They're dancers in the dark, oh, but

[Chorus 1]
I wish I had a lover who'd keep it undercover
We could live our dreams, we'd sail on golden wings
I wish I had a lover, someone who wouldn't bother
To tell me what to feel, to tell me what is real
It's not a lot I'm asking for

[Verse 3]
They'll kiss you in the evening, devils in disguise, and
Love you till the morning then vanish before your eyes
A walking disaster can also master
A graceful posture, but where's the dignity when...?

[Chorus 2]
I wish I had a lover who'd keep it undercover
And we could live our dreams, we'd sail on golden wings
I wish I had a lover, someone who wouldn't bother
To tell me what to feel, to tell me what is real

[Outro]
It wouldn't even matter
If you didn't even bother
To be more than a lover
It wouldn't even matter
If I didn't even bother
To believe in a forever, no
It wouldn't even matter
If you didn't even bother
To be more than a lover, no
It wouldn't even matter
If I didn't even bother
To believe in your forever, no
It wouldn't even matter
If I didn't even bother
To be more than a lover, no, no, oh

Tsau-blau! :)

Kommentaare ei ole: