teisipäev, 13. juuni 2017

Põgusalt tänasest unenäost

Ajasin Mehega mõnusasti juttu mingis kõrge laega fuajees, kus seisis teisigi inimesi, ka meie mõlema sõpru-tuttavaid.
Edasi tuli minek teatrisse või külla.
Eeldasin, et läheme koos, aga siis tuli üks heledas (beežikas, sätendavate tikanditega) kleidis näitsik, Mees võttis tal käe alt kinni, nad lehvitasid rõõmsalt meile ja astusid minema.

Ma olin mõnevõrra üllatunud ja nõutu - olin eeldanud, et meie ikka läheme koos...

Aga siis tuli mulle meelde, et mina olin tema naine eelmises elus --- selles elus olen ma Mehe õde. Me olime väga lähedased, enam-vähem ühevanused (aga mitte vist kaksikud) ja käisime igal pool koos enne tema abiellumist.
Mõtlesin, et ahsoo, jaa, loomulikult läheb ta nüüd oma naise, mitte õega! Olin korraks unustanud, et ma polegi kõige tähtsam naine tema elus ja imestasin, kuidas ma sain selle unustada ...

Selline unenäojupike teile :)


Edit:
Kuulge, see unenägu võiks küll täide minna... :D
See tähendaks, et järgmises elus mäletaks ma oma eelmist/praegust elu :)

Kommentaare ei ole: