pühapäev, 12. veebruar 2017

Instagramilemmik: Anna iPadi-päevikud

Täna tutvustaks jälle üht päevikupidajat, vahelduseks ja seekordseks lemmikuks on Anna, kes peab Instagramikontot Annaslettering.

Ma olin rabatud sellest, kui kindla joonega tema päevikuleheküljed on tehtud. Alguses minimalistlikumalt...





Siis üha kirjumalt, aga ikka ülimalt kindla joonega...





Võttis aega, enne kui ma aru sain, et ta teeb neid päevikuid kuidagi iPadis, kus on vastavad programmid, nii et ta saab kuidagi ... ma ei tea, ühtlustada ja fotosid-pilte kleepida, korrapäraseid geomeetrilisi kujundeid joonistada, paralleelseid sirgeid laitmatult tõmmata, kõike seda värki nihutada - täiustada...
Ta seletas ka, kuidas ta seda teeb, aga ma ei saanud sellest mitte midagi aru :D
Igatahes mulle tundub, et kui ta ise paberile joonistaks, siis tal kogu see kupatus nii korrapärane ei tuleks. Ma alguses arvasin, et need on paberpäeviku leheküljed ja olin täiesti juhmistunud, et... kuidas kellelgi on nii hea ja eksimatu käsi... :)





Millegi poolest on see joone puhtus ikka nii lummav, et kui jälle mõnd uut postitust vaatan, hakkan alati mõtlema, et äkki saaksin mina ikkagi ka pliiatsile ja paberile nii harmoonilisi päevikulehekülgi joonistada...? Aga ma tean, et isegi seda väikeste sakkidega äärejoont teeksin ma 10 minutit :D


💙🎕💙

Kommentaare ei ole: