kolmapäev, 13. august 2014

Keskkonna mõjud

Kui ma juunis-juulis maal käisin, siis vaatasin, et venna pooleaastasel tütrel Leenul on suu paremas nurgas samasugune vagu nagu oli mul beebina.

Pean tunnistama, et kui ma vennanaisele õhinal rääkisin, et tema lapse suunurk on samamoodi lontis kui mul oli, piidles ta mind üpriski etteheitval ja nördinud ilmel. Kuna olin endas siiski kindel, keerasin Leenu nägupidi tema poole ja näitasin näpuga.
Ahjaa! Ongi tõesti!

Saatsin Z'le oma jutu kinnituseks foto joonistusest, mille tegi minu isaisa ühe foto järgi - foto on mul ka olemas, aga seda ma ei oska pildistada - ta läigib! Aga joonistus on täpne.
Olen siin 3 kuu vanune.


Nüüd kirjutas Z, et wow, isegi ilme on sama. Väike Leenu on kahtlemata isapoolsesse suguvõsasse läinud.

Ma täpsustaks, et ikka minusse, noh! Geenid pluss veel keskkonna mõjud! Mina olin ju tema sünni juures ja hakkasin kohemaid mõjutama! :D
Kes siis seda ei teaks, et kui laps on isa nägu, on tegemist geenide mõjuga, ja kui laps on naabrimehe nägu, on tegemist keskkonna mõjudega! :)

Nüüd on vähemalt õiglus jalule seatud, sest minu tütrel on mu venna paksud, pruunid, veidi laines juuksed! :)

Kommentaare ei ole: