neljapäev, 21. august 2014

Arvutiga puseledes...

Mu vaest arvutit vaevab unitõbi - on teine nii aeglane ja hangub ka pidevalt.
Blogimine on seega liiga ajamahukas ettevõtmine.

Juhtunud on palju toredat, millest püüaks siiski mõne sõna kirja saada.
Tutvusin Õe väljavalituga ja ta oli tõesti väga lahe inimene: kiire mõtlemisega, armastas naljatada ja oli väga hea suhtleja. Kui nad meil kodus elutoa laua ümber istusid, tekkis ka vaikusmomente, kuid kui me kolmekesi linna peale läksime, siis käis kogu aeg kiire jutustamine - suurema osa ajast jutustasime mina ja Hindu :D, tagant järele mõeldes paistab, et võtsime mõlemad seda harukordset tutvumisvõimalust täie tõsidusega.
Oli tõesti tore temaga rääkida ja mul on Õe pärast kangesti hea meel!

Siin on pildike noorpaarist Tartus, nende hotell-korteris; vaadake nende põimitud käekesi! :)




See korter neil seal oli tilluke, kuid mõnusasti kahekorruseline. All polnudki aknaid, üleval magamistoas olid kaks akent, mis avanesid katustele :) - väga omapärane! :) Mõned pildid:









Anyway,
eile pidasid noored hindude templis Dubais (ma arvan vähemalt, et nad ei sõitnud kogu pundiga Indiasse) pulmad. See tegelikult legaalselt ei seo, aga Hindu vanemad on nüüd väga rahul - nende jaoks on nende pojake nüüd abielusadamasse sõudnud. :)

Mõned pildid punakuldsest pruudist:







Õnne, armastust, rahu ja rikkust noorpaarile! :)

*

Ah, ja muide - hamstrikesel on "vähk" ammu üle läinud. Jumal teab, misasi see tal seal silma kohal oli, aga juba üle nädala on ta täiesti ilus ja sile. Nii et kes kurvastasid, et meie hamstrike arsti juurde ei saa, siis - lõuakesed püsti tagasi! :D

2 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Kui palju ōde sinust noorem on? Ja kas olte lapsest saati hästi läbi saanud?

karikate emand ütles ...

Õde on minust 10 aastat ja 2 kuud noorem. Ma väga tahtsin väikest õde või venda, nii et olin tema sündimise üle tohutult õnnelik. Samas, me elasime üsna vähe koos, kuna mina olin kas haiglas või internaatkoolis või juba Tartus. Tema oli ju VT'st noorem, kui mina abiellusin...
Kes kaugel, see kallis võibolla! :)
Igatahes olen temaga alati väga hästi läbi saanud.