pühapäev, 13. juuli 2014

Kasvatuseteemaline tarkusetera FB'st


"Kuula siira tähelepanuga neid Väikesi Asju, mida su laps sulle räägib.
Kui sa seda ei tee, siis ei räägi ta hiljem sulle ka oma Suurtest Asjadest,
sest tema jaoks on kõik need väikesed jutud alati olnud Suurtest Asjadest."
- CATHERINE M. WALLACE -


Mina usun seda täielikult, kuigi pean seda vaata et kümme aastat ikka veel pea iga päev endale meelde tuletama, kui tähelepanu mujale kaldub, sest oh, kus mu Väike Tüdruk alles võib jutustada ja jutustada :D
Kui hakkan väsima, siis tuletangi endale meelde, et kui ma tema jutte praegu ei kuula, siis hiljem ta neid mulle lihtsalt ei räägi. Ja nii ma kuulan ja vaatan tema selgitusi erinevate mõõgaga/mõõkadega vehklemise tehnikate kohta, tema äsjaseid seiklusi lemmikarvutimängudes, ja millest oma viimases videos rääkis Jenna Marbles.

It's all good :)

Kommentaare ei ole: