esmaspäev, 30. september 2013

but i'm just a fool...

Nii, kujutage ette, VT'le hakkas heegeldamine nii väga meeldima, et ta otsustas endale teki heegeldada :D

Ma ütlesin, et kallis, ma ei hakka Sulle selleks lõnga ostma.

Tema arvas, et jätkub oranžist lõngavihist, mis meil olemas on.

Mina ütlen, et südameke, aga kollasest samasugusest said sa kolm lapikest, mis on 10 korda 20 cm ja võibolla ühe samasuguse jaoks on veel lõnga üle. See tähendab, et ühest kerast saab umbes 20 korda 40 cm suuruse lapi.

Tema ei usu mind.

Ma ütlen, et kallike, Sa saad siit mingi 4-5 sentimeetrise laiusega sallikese - aga ta ei usu ikka.

Kett ja kümmekond sammast on tal juba valmis! :D

-

Hiljem räägime sellest, et kui nad hakkavad matemaatikatunnis kujundite pindala arvutama, siis ma kindlasti aitan, sest ruumiline mõtlemine on tal kehvake.

VT mõtiskleb natuke ja küsib: "Aga miks sa arvad, et mul ruumiline mõtlemine nõrk on?"

Mina tean seda algklasside ülesannetest, kus ta ei saanud üldse aru, mis on garaaži laius, kõrgus ja sügavus ja kuidapidi auto sinna sisse peaks mahtuma, ja kuupidega mahuülesannetest (mitu kuupi on hunnikutes, kus osa on teiste taga?). Aga seda ta enam ei mäleta nagunii, ilmselgelt... :D

Ja ma ütlen: "Sest sa heegeldad ühest lõngavihist tekki!"

Ja mõlemad hirnume nagu pöörased... :)

-

VT laulab mulle:

"You think you're beautiful
but you are fool
you're just my tool."

Haha!

Kommentaare ei ole: