pühapäev, 15. september 2013

***

Eile hommikul kirjutasin, kuidas näeb välja minu tavaline päev ja juba samal õhtul 'hälbisin' plaanist, et vaadata romantilist komöödiat "Söö. Palveta. Armasta". Paar aastat tagasi lugesin raamatut ka. Täitsa mõnus film oli, selline kerge ja kena. Kõrva torkas vana nõidarsti Ketut'i mõttetera:

"Vahel on armastuse nimel tasakaalu kaotamine just tasakaalustatud elu."
("Sometimes to lose balance for love is living a balanced life.")

Küllap vist...

Aga muidugi jäid Liz'i mediteerimiskatseid vaadates ära mu enda meditatsioon ja tarot-tunnike, reklaamipauside ajal küll võimlesin väheke.

*

Veel käisime VT'ga eile Apollos, kuna eelmisel nädalavahetusel nägi ta nii palju raamatuid, mille järele tal isu tekkis, et ta veenis mind juba praegu minema ja tema sünnipäevaraha eest raamatuid ostma, kuigi sünnipäev on tal alles oktoobri teises pooles.



Mäletan, et ka minult polnud 11-aastasena veel mingit ettekujutust sellest, et kirjandusklassika on ikka etem suvalisest raamatupahnast..., sellegipoolest oli nukker jälgida, kuidas VT keeldus "Kääbikust" ja ostis kaks "Videviku" graafilist romaani (tõsi küll, ta valis ingliskeelsed, nii et vähemalt saab veidi keelt õppida) ja teismelise eestlanna kirjutatud tillukese raamatu "Kasuisa", kus ema võtab uue mehe, kes tütart ahistama hakkab. Ja nostalgia pani ta valima 4 Pettsoni ja Finduse raamatut, mis on mõeldud temast väiksematele. Ainus ost, mille mina heaks kiitsin, oli Astrid Lindgreni "Vennad Lõvisüdamed", kuid hiljem kodus ütles VT, et ta ostis selle peamiselt minu pärast, kuna mina olnud paar nädalat tagasi nii jahmunud kui selgus, et meil polegi seda raamatut :D



Kõige rohkem kurvastas mind see, et ta ostis raamatupoest 18-eurose Angry Birds'i lelu, mis mitmehäälselt naerab, kui sellele peale vajutada. Aga mis mul kobiseda... Saan aru, et oma sünnipäevaks tahaks ikka oma unistuste asju, mitte kellegi teise omi.

Ja voodoo nukk, mille ta ostis - see tekitab minus veidi kõhedust, aga saan aru, et tema arust on väga naljakas, et midagi sellist müüakse. See on kaltsunukk, millesse juba on torgatud hunnik nööpnõelu, kuid sellel on ära märgitud ka kohad, kuhu torgates saab oma eks-peikale soovida halba seksi ja muid õnnetusi :p
VT kinnitas, et ei kavatse seda kasutada vaid ainult selle üle naerda.......



VT'd pole mõtet väga sundida üritada, ta on väga meelekindel ja tema sundimisel on kehvad tagajärjed...

Lõunakeskuse Apollossegi sattusimegi kunagiste sundimiste tulemusena.
Nimelt oli VT'l teises klassis kohustuslik ujumiskursus.
Täpselt nagu mulle, ei meeldi ka VT'le sumin ja sagin ja vettehüpped tundmatus kohas.
Lõpuks hakkas ta ilma pisaraid valamata ka ülepea-vees trikke tegema ja sai 'koera' ujumise selgeks, kuid kui enne käisime me ka kahekesi Aura basseinis sulistamas, siis peale seda ujumiskursust tema isu bassu minna vähenes kiirelt ja nüüd ei taha ta üldse ujuma minna.

Klassi reisid aga valitakse alati nii, et külastatakse ka kohalikku basseini, sest lastele see väga meeldib.
Mis tähendab, et VT reisidele enam kaasa ei taha minna - sõita talle ei meeldi, merehaigus kipub kallale, ja basseini ta ka minna ei taha.

Järgmine klassireis on Riia loomaaeda ja veeparki ja VT keeldus minemast, kuigi loomaaed meeldiks tallegi.
Sellepärast viisin ta eelmisel laupäeval Lõunakeskuse minizoosse, kus on tavapoest rohkem loomi ja linde, isegi okkassiga ja pesukaru olid olemas... Ja sealses Apollos talle mõned raamatud silma jäidki, nii et eile läksime tagasi...

Kodus pakkis ta ise oma raamatud sisse :D, et ikka ilusaid kingipakke saada, mitte selliseid igavaid nagu mina teen :D Nüüd ongi pakkimata vaid minu ostetud kaks mõtteterade-raamatut.

VT saab sünnipäevaks 10 raamatut, kui mõnda neist niimoodi nimetada saab... - on vast 'lõikus'.







4 kommentaari:

Liis ütles ...

Kuule, ära hakka - isegi mina loen Pettsonit ja Findust heameelega ja ma olen Väiksest Tüdrukust nii mõnedki aastad vanem. See on super super raamatusari, eriti "Vaene Pettson" - mil iganes tunnen masenduslainet peale vajumas, loen uuesti läbi raamatu vanamehest, kes mängib küll oma kassiga. Isegi siis kui ei taha :)

karikate emand ütles ...

Vaat kui tore siis :)
Pean ütlema, et andsin hinnangu kaane järgi, lugenud pole ridagi... Huvitav, kas meil "Vaene Pettson" on?... Võtsime kõik 4, mis müügil olid, aga see pealkiri ei kõla tuttavana, eks mitmed raamatud on läbi müüdud...

luize ütles ...

Kuule, Kääbik on minu arust küll täiesti igav ja tüütu raamat... Ma ei saa kogu sellest Tolkieni-fenomenist üldse aru.
Aga voodoo nukk on kriipi jah

karikate emand ütles ...

Luize,
Tolkien mulle meeldib, aga vaat - "Kääbik" on alati igav tundunud. Kuid sel suvel lugesin seda VT'le ette ja ettelugemiseks on see mõnus raamat. Mu mehel on see üks lemmikutest :) ja juhtumisi tean veel paljusid inimesi kellel (tegelikult - ma tean VÄHE inimesi, aga paljudel neist vähestest) see on lemmikraamat.
Ja kuna VT ka väga nautis seda raamatut, vähemalt etteloetuna, siis mõtlesin, et võiks osta...