pühapäev, 8. september 2013

Aboriginaalne kunst

Täna on mul teiega jagada midagi täiesti erilist - nimelt saan presenteerida, millist kunsti teeb mu vennanaine. Need pildid on Austraalia aborigeenide 'täpitehnikas' (dot-paintings) ja minu meelest super lahedad.




Kui ma tema pilte esimest korda nähes huilgasin, et Z, see on hämmastav, nii kena ja lahe, siis Z ütles väga tasakaalukalt, et see on lihtsalt midagi, mida 'aboriginaalsed' inimesed teevad.

Ma ei tea, kas tõesti kõik see mees teeb sama osavalt täpipilte, aga minu meelest Z omad imetoredad ja mul on nii hea meel, et Z tehtud kunst mu venna kodu seinu kaunistab. Hetkel pole viimased pildid veel oma kohta leidnud, aga küll leiavad. Siin siis kaks fotot teisest pildist:






Elagu Z! :)


3 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Tõesti, väga ägedad. Ma näen neis piltides tasakaalu.
Mõjuvad rahustavalt.

ritsik ütles ...

Kuidas neid täppe täpselt tehakse? Ja kas ta pole mõelnud oma pilte siin müüa? Värskendav eksootikaannus!

karikate emand ütles ...

Tore, et meeldib :)

Täppe tehakse pulgaga, tavalise oksaga!
Hetkel müüki küll plaanis pole, kuid minu meelest ka võiks ta selle peale mõelda, seda enam, et veel mõned aastad ta kindlasti tööle ei lähe, kui üldse kunagi... Ma tean, et talle meeldiks väga oma raha teenida :)

Aga jah, rõõm, et meeldib - minu meelest ka super äge, et sellised asjad minu peres sünnivad :)