kolmapäev, 10. august 2011

Nägemus kampsunist

Üks asi, mis me Väikesele Tüdrukule enne kooli ostma pidime, oli eest lahti käiv (st mitte üle pea tõmmatav) ilma kapuutsita kampsun. Sellist aga polnud. Kuid kampsunit otsides kleepusid kätte järgmised asjad, mis justkui ka käisid:




Hiljem neid toredaid esemeid vaadates pean endale tunnistama, et kampsuni mõõtu ei anna nad ka neljapeale kokku välja...
Need on siis: üks varukateta top, kaks lühikeste varukatega pluusikest - täpselt ühesugused, aga eri värvi, ja üks ihuvärvi kunstsiidist suvekleit, mis paraku kuidagi fotol enda olemust ilmutada ei soovi:



Pluusid on seljas kõik väga armsad:





Suvi on läbi ja selle lilla pluusiga kooli just ei lähe, aga nagu me vaatasime, sobib see ka mulle selga :D, nii et pole mingit hirmu, et see niipea väikseks jääb. Pluuside suurused on tegelikult 134-140, kleidi suurus on 140.

Hiljem (võibolla juba täna, näis) veel pilte...

*

Ahsoo, piltidest tahtsin veel seda rääkida, et...
Näitasin Väikesele Tüdrukule eile viimast 'autoportreed', mis ma blogisse panin ja küsisin:

"Kuule, ma pole ju tegelikult nii pruun, ega? Ma pole poolteist kuud päevitanud..."

Väike Tüdruk vaatas pilti ja ütles: "Oooohh, eiii, kaugel sellest! - sa oled valge kui lumiliilia."

Ma jäin mõtisklema, ega ta ometi mind narrita...

Väike Tüdruk aga hakkas eemale kõndima ja ütles nukral toonil: "Jaah, lausa kahju, et sa fotodel alati nii kole oled."

Igavene suslik selline!... :D

Veider, et kuigi ma ennast mingiks eriliseks iluduseks ei pea, tekib mul kriitika peale alati tunne, et hähh, pole mul häda midagi :D

Väike Tüdruk on üldse selline naljatilk, kelle puhul ei saa alati aru, kas ta pilkab või mitte. Näiteks võib ta järjekordselt toidust keeldumise eel mulle ilukõneliselt pajatada sellest, kui 'hõrgud' on minu valmistatud 'road' ja kui hea 'energiaga' need on :p

Igatahes vahva, et ta selline väike kaval väänkael on - lõbus! :)

2 kommentaari:

Skrata ütles ...

Minu arvates oled Sa küll iludus ja ma olen Sind raamatukogus käies ka silmast silma näinud, seega ma ei pilka :)

karikate emand ütles ...

Vau, esimest korda kuulen, et mõni mu blogi lugeja on mind kusagil näinud :D
Mulle ikka tundub, et see on ainult 'põhimõtteliselt' võimalik, aga täiesti ebatõenäoline, sest - ma liigun vähe, enda arvates silma küll ei torka ja lugejaid on mul päevas alla 200 ja seda üle kogu Eesti...
Vau... pean tunnistama, et ma punastasin 'üle kere' seda lugedes! :D

*Väike Tüdruk ka ohhoootab siin praegu... :)))