teisipäev, 16. august 2011

Ikka süüdi

Täna käisime Väikese Tüdrukuga Auras ujumas. Läksime õige vara, nii et enne üheksat olime kohal. Üpris tühi oli, mis oli mulle nagu unelm. Inimtühi ujula oleks ilmselt mu lemmikruum: piisavalt ebareaalne ja meditatiivne õhkkond. Veel meeldiks mulle suur klaasist iglu, sellises elaks öösel...

Ahsoo, nojaa, see ujumine :D

Seekord oli Väike Tüdruk nõus suurde basseini minema, kuid ikka sellesse osasse, kus ta ninake veel vee peale ulatub, kui ta kikivarvukil seisab. Selles osas oli kusagil 4 meetri pikkune õhku täis pumbatud rong, mis oli köitega fikseeritud. Olime selles basseini-osas ainsad, nii et kilkasime ja mängisime rõõmsalt selle rongiga, kui üks vetelpäästja onu hakkas kael kõveras meid kiikama. Siis kõndis ta ümber basseini, sidus rongi tagumise köie lahti ja hakkas köiest hoides rongi mööda vett minema vedama. Me Väikese Tüdrukuga küll naljatasime omavahel edasi (Tema: "See rong on läinud!..."), aga ma tundsin end ikka parasjagu süüdlaslikult. Mõtlesin, et enda arvates me küll väga hullult ei kiljunud ja mingit kahju sellele rongile ei teinud, aga onu vist arvab teisiti..., et ei tea, mida me pahasti tegime, et see rong meie käest ära päästa tuli...

AGA... onu lohistas rongi poolenisti kaldale ja pumpas ta lihtsalt rohkem täis - siis tõi tagasi ja sidus jälle ilusti kinni :)))

Väike Tüdruk, kes on ise väga tähelepanelik lapseke, oli onu heateost nii liigutatud ja ütles mitu korda, et mõelda vaid, me olime seal ainukesed ja ainult meie pärast viitsiti sellist vaeva näha :D
(Ma ütlesin ka, et Jaaaaaa, niiiii kena!, kuigi selge on, et kuna ta ikka natuke töss oli (rong, mitte onu), siis oli seda niikuinii täita vaja.)

Aga väga tore mänguasi oli - Väikesel Tüdrukul pole veel kunagi basseinis nii lõbus olnud. Mul hakkas ikka väga väga külm juba (Väike Tüdruk: "Sul on väga kena lilla huulepulk täna peal!"), aga tema ei tahtnud ära minemisest kuuldagi. Käisin siis hädaga saunas end soojendamas paar korda...

Pärast läksime jälle McDonaldsisse ja - mul on siiamaani kõht täis, appike! Kusagil pool üksteist sõime seal... ahsoo, ühe õuna sõin kodus ja kohvi olen joonud. Huhh, nüüd küll sinna sööma nii pea minna ei taha... Aga kuna me kord kuus ikka Auras käime ja pärast on kõht nagunii alati kohutavalt tühi, siis kord kuus jääme ka mäkis käima...

Pildil oleval rongil pole meie basseinirongiga midagi pistmist, aga noh... :)



Pilt: izismile.com

Kommentaare ei ole: