teisipäev, 2. august 2011

Hommikust

Hommikud on minu jaoks olulisimaks osaks päevast.
Kui ma korralikult sisse maganud, siis tundub mulle, et nüüd on kõige jaoks liiga hilja. Sellest tulenevalt jään ma veel viieks tunniks voodisse pikutama, kuni lamatised tekivad :D, siis ajan end nurinal üles.

Noh, möödunud pühapäeval just nii juhtuski. Pidin hommikusöögiks pirukaid küpsetama ja seega kell 7 hommikul alustama, aga ärkasin alles 9.10, ja kuigi maailmas on palju asju, millest ma aru ei saa, siis seda, et kahekümne minutiga ma pärmitaignapirukaid valmis ei saa, taipasin isegi mina. Niisiis tõmbasin teki üle pea ja vilistasin pirukatele (mida küll polnudki).

Kahe paiku tuli mul hiilgav idee ja hakkasin vaatama Lahingulaev Galaktika 1. hooaega, mis on meil olemas. 2. ja 3. isegi ei müüda mitte kusagil ja 4. võtan ma praegu telekast plaatidele. Oh, wait, kas see on kuritegu? Well, siis on ju tore, et ma tegin vaid nalja, hiihaahoohuu... :p
Päris imelik, et mulle see military science-fiction nii väga meeldib... ma ise küll üldse sõjaväkke ei sobiks... ma jääks iga käsu üle juurdlema ja lisainfot otsima, nii et lahing läheks hukka ja mina istuks kogu aeg kartsas või kõlguks võllas...

Seega vaatasingi kaks päeva Galaktika osi, muudkui tagasi kerides ja aegluubis lastes. Mu õde tegi kord Muse'i Unintended'it vaadates märkuse, et mulle meeldivad kõik muusikavideod, mis on (ajutigi) aegluubis :D... et ma paneks kogu maailma aegluubis käima, kui võimalik oleks.
Noo... jaa! :D
Olen ikka uimard, daah.

Igatahes, mulle hakkab tunduma, et parim viis südametunnistuspiinadest vaba olemiseks on: rohkem minna lasta ja rohkem lullida.
Starting today! juhhei!

Pilt: izismile.com

Edit:
Öhöm.
Pärast selle üleva pildikese postitamist hakkas mind kummitama laulusalm, mis selle pildiga kokku käib... ja et kummitusest lahti saada, lisan need read ka siia, pildi alla:

Mary Pickford
used to eat roses
thought that they'd make her
beautiful
and they did -
one supposes...

Katie Melua
:)

Kommentaare ei ole: