kolmapäev, 18. oktoober 2017

Portsu otsas :p


 laughing crying upset kristen bell GIF

Hee, ma ilmselt nüüd mõnda aega siin virtuaalkeskkonnas ei jahvata, sest kuidagi palju külalisi on olnud ja ka ööseks jäänud - üks kallim kui teine, nii et ära ka ei saa öelda - ja tänase seisuga olen ka kokku leppinud ühe külalisega ülehomme ja ühe kokkusaamisega järgmisel nädalal. Huuuuhhhh!!!
Minu jaoks on see lausa kaelamurdvalt äge suhlustempo, nii et ma ilmselt kaotan mõneks ajaks kõnevõime - loodetavasti AINULT virtuaalmaailmas :D

Aga ega tea ka, eks?! :) Olen ennast viimasel ajal palju üllatanud ... ja iiiiikkkka heas mõttes! :)

Igatahes kui sellelt lehelt mõnda aega ei kuule ei ähkimist ega ka puhkimist, siis olete ette hoiatatud - nagu ma ka ennast ette hoiatan ..., et iial ei tea, mis saab, kui lähed üle oma piiri... See sensoorse sisendi vastuvõtulatt on mul lihtsalt nii madalal, et juba häälekam ninanuuskamine võib olla pelutav ...