reede, 17. aprill 2015

Kümme aastat hiljem

Tjah, eelmises postituses näidatud viksi koolilapse olekust pole mul midagi alles jäänud... Nüüd veedan ma oma päevi umbes sellisel moel:




Tekirullid mu selja taga on selleks, et ma ootan Õde ikka tagasi ja ei hakanud tema voodimajandust ära pesema ja kappidesse laiali jagada. Tema pulma-album on minu juures ja ta lubas ka enne Austraaliasse tagasiminekut veel tulla.

See pruun seib on "õnneküpsis"...

Ükskord oli kuu lõpp ja raha otsas ja siis me VT'ga fantaseerisime teemal, mida maitsvat me ostame, kui raha jälle on. Seletasime nii et rinnaesine süljest märg :D
Ja siis läks VT oma tuppa ja meisterdas papist ja värvilisest paberist "šokolaadiküpsised", et midagi toredat oleks, kuni pärisküpsist saab...




Taldrik kirjaga 
"you make the world a better place just by being in it"
on kingitus :)




Aga siin on potike valge sinepiga... Mul pole õrna aimugi, mida sellega teha võiks... kas peaks ootama tema seemneid? Sinepit ju tehakse seemnetest, kas pole? Aga ma arvan, et sellised rohelised tuustid toas on niisamagi meeleolukad ja kenad :), neid ei peagi ära kasutama!
VT ja mina kudrutame küll hellalt iga rohelise võrse kohal :D

Õde aga naeris laginal, kui nägi, et keset maitsetaimi kasvab meil kosmoselill.
Ütles, et ainult minust võiks sellist asja oodata, et keset potipõllundust on istutatud kosmos.




Paar päeva tagasi panin käima Matrixi filmi ja mingil hetkel mõtlesin, et hakkan ise joogat tegema või pigem sirutama ennast selle filmi saatel.  Kõigepealt painutasin püstijalu nagu ikka, siis läksin kõhuli joogamatile, keerasin pea külje peale ja sealt vaatab mulle vastu kiri
"Matrix".


Korraks tekkis lausa segadus: mis see siis olgu! Matrix siin ja Matrix seal,
Matrix iga nurga peal!



See on elektrilise madratsisoojendaja regulaatori alumine pool. Pole seda kunagi vahtinud, aga nüüd on see mul joogamati kõrval Õe tekkide-madratsite hunnikus.


A no vot - ongi 'tänapäev' läbi!

Kümne aasta pärast siis kohtume jälle! :D

Kommentaare ei ole: