pühapäev, 23. veebruar 2014

Pudi

VT värvis täna oma huuled lillaks ja pani pähe tumelilla teravatipulise nõiakübara.
Päris huvitav nägi välja!
(Tegime lõbusaid pilte, aga siia ei lubata panna.)

VT uurivalt: "Mis sa arvad, mida tüdrukud ütleksid, kui ma niisuguse huulevärviga kooli läheksin?"

(Ta on niimoodi kenake, nii et ta eeldab, et mainin seda...)

Mina imestunult-halvustavalt: "VT... mis SINUGA juhtunud on?"

Naerame...

VT resigneerunult: "Ah, ei. Mu sõbrad ei ole nii kaastundlikud."

---

Aga täna öösel nägi VT unes, et on kehalise kasvatuse tunnis ja mängitakse korvpalli.
Palli asemel aga on igal lapsel seep, mida ta peab kolm korda korvi vistata üritama.
Kõigil oli raske, aga kõige raskem oli VT'l, kellel oli õnnetul kombel - VEDELSEEP. :D
Küll ta üritas sellest visatavaid pihutäisi keerutada, kuid see kippus ikka põrandale lödisema ja ta muudkui libises seal seebivahus, kuni pudel sai tühjaks.

Oh õudu! :D

---

Aga see meenutas mulle mu enda õudset seebiostu.
Ma ei tea, kas pildil on nüüd see täpselt õige, sest paber on ammu ära visatud, aga Palmolivi roosilõhnaline seep on küll täielik säästunipp, sest see pidas meil vastu 1,5 kuud, kuigi tavaliselt on ühe vannitoaseebi eluiga 1 nädal. Kasutame ikka Palmolive'i omi, aga seda roosi oma ostsime esimest korda.
No ei vahuta. Üldse! Pese nagu plastmassist seebi-imitatsiooniga!
Ainus võimalus sealt vahtu välja saada oli - hõõruda seda jala-harjale ja siis nühkida.
Lihtsalt nägu või käsi pestes ta ei vahutanud.
Äkki oli ainult partii selline... ei tea. Muud 'maitsed' on kõik olnud head.
Ära ka ei raatsinud visata, aga siunasin seda seepi küll iga päev mitu korda.
Ja mulle isegi ei meeldi roosilõhn...

:D



Kaks lingikest ka:


1.

Stella Vainikko ilu saladus:

Minu jälgmise tulemusel olen täheldanud, et ilu ongi siis, kui pole saladusi. Mida vähem saladusi on inimesel, seda vähem pingutust ja stressi, seda vähem ponnistamist ja seda vähem vajadust leida teistes vigu, et enda olemust õigustada või võistelda kellegi või millegagi.
Saladused on nagu juuksepusad. Ükskord lubades ebatõel tulla mängu, on selle lahti kammimine umbes sama mõnus kui nätsu juustest lahti saamine. 





2. Empaatiline inimene valigu kaaslast hoolikalt:

All empaths should do internal work and be selective when choosing an intimate partner. Encourage your partner to do internal work too. If your partner has no interest in self-care, there’s likely to be a buildup of toxins and it can be very draining for the empath since we absorb energy like sponge.- Geeta Razack -

Kommentaare ei ole: