pühapäev, 27. november 2011

Advendiküünla süütamine

Täna käisime Väikese Tüdrukuga Raekoja platsil esimest advendiküünalt süütamas.
Õieti, meie ei süüdanud midagi: tema laulis ja mina olin kaasas. Kes päriselt süütas (kas mingi kiriku õpetaja äkki), seda mina ei märganudki, kuna olen rahvarohketes kohtades pea alati pooleldi välja lülitatud ja märkan ja mäletan täiesti suvalisi killukesi, mitte olulist.

Kuna laulsid paljude koolide mudilaskoorid, oli juba ainuüksi peresid väga palju.
Tegin selle pildi, aga kui pilt sai valmis, oli Väike Tüdruk juba 'punamütsikeste' hulka kadunud...



Ma kunagi ei trügi ja kipun atakki saama, kui mind järjekindlalt nügitakse, nii et lähemale kui see ma lauljatele ei pääsenud ja Väikese Tüdruku kaotasin ma silmist juba eelmist pilti tehes - ka selle pildi peal teda pole :D



Aga vähemalt kuusk oli näha:



Pildid on telefoniga tehtud, nii et kvaliteet on niru.

Olen väga rõõmus, et lõpuks ometi ei kartnud Väike Tüdruk, et kui ma teda kohe üles ei leia, siis tüdinen ja kõnnin üksi koju. Pärast esinemist tuiskas ta mõnda aega platsil ringi, ronis siis raekoja trepile valguse kätte ja ootas seal, kuni ma ta üles leidsin - ja oli kogu selle aja täiesti rahulik, kuigi ta oli vist küll üks viimaseid lapsi, kes oma saatja kätte sai. Mina jõudsin küll pabistama hakata, aga mitte selle üle, kas ma ta üles leian, vaid ma kartsin, et ta juba ahastab kusagil suure hirmu käes. Olen tõesti rahul, et talle on lõpuks kohale jõudnud, et ei loe, kui kaua ma teda otsima pean - ilma temata ma ära ei lähe...


Hoolimata oma õudusest tihelioleku ees - meeldis mulle see käik...
Eks me võtsime natuke suuremalt ette ka - kõigepealt käisime McDonaldsis söömas ja siis Kaubamajas vaatamas, kas Monster High nukutüdrukud on müügil (Väike Tüdruk tahab omale jõuluks Frankie Steini). Aega parajaks tehes käisime ka filmipoes ja nägime toredaid Jaapani animefilme, mida kangesti osta tahaks..., meil mõned on "Hauli liikuv kindlus", "Vaimudest viidud", "Kassi tänu" ja võibolla veel midagi... need on nii lahedad!

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Kas "tiheliolek" on enda välja mõeldud või räägitakse kuskil kandis nii või on see mingi kogukonna omavaheline sõna? Igatahes väga mulle istub see sõna.

karikate emand ütles ...

See sõna peaks kuuluma psühholoogiateooriate valdkonda. Et siis katsed, kui närviliseks rotid muutuvad, kui neid miskist mõistlikust kogusest rohkem ühte puuri saab, ja kes kelle ära sööb ja maha lööb ja kas vaiksemasse puuri pandud närvihaigest rotist saab veel elulooma... Selliste katsete juurest on pärit see sõna :), minu arust.