esmaspäev, 16. aprill 2018

Plaanis on veel üks eksperiment

Mees ütles, et lõi eile õhtul maha selle kevade esimese sääse.

See meenutas mulle, et ma tahan teha sellist katset, et lasen öörahu rikkuva ja sealjuures ja oh-nii-kättesaamatuks jääva sääse pihta juukselakki.

See peaks ta ju kokku kleepima?

Hea mõte? :)

Näis! :)

Tõin juukselakipihusti juba voodi kõrvale valmis :)

10 kommentaari:

Nele ütles ...

Juukselakk jah väidetavalt "fikseerib" putuka ära. Aga kas sa pärast juukselakise õhu sees edasi magada tahad...?

karikate emand ütles ...

Õu, ju nõu ... saaks vaid magada! :D

Sääsepinin ei lasknud mul isegi unetablettidega magada, patsutasin seinu nagu purjus karu, aga need sääsed on nagu mingid sadistid, lasevad su nii lähedale, et juba mõtled, et nüüd oled sa mul käes!, aga siis ...

Ma võibolla ülehindan 'juukselakimeetodi' täpsust - ega ju 5 cm kauguselt ei taha ka tapeedile löraka tegemisega riskida, ikka nii 20-30 cm kauguselt laseks.

Eks vist olen ülimalt helitundlik, pinin tekitab hästi tugeva füüsiliselt tajutava stressi - kui üritan sellest mitte välja teha, hakkab süda kloppima ja turi tulitama - lihased on krampis! Kortisool ja adrenaliin lendavad verre nii et ...! :D Kombinatsioonis unerohuga tekitab see jõle kehva tunde.
Usun, et lõhn neid füüsilisi probleeme ei tekita ja magan ju enam-vähem läbi aasta lahtise või irvakil rõduuksega, nii et keemiapeavalu ma ka väga ei pelga.

Aga eks saab näha! :)

soodoma ja gomorra ütles ...

Mina kasutan sààskede vastu kòrvatroppe, st kasutan neid tegelikult iga öö. Ainult nii saan rahulikult magada. Pigem.siis juba paar kupla, kui piinlemine pirina kàes ja magamata ööd.

karikate emand ütles ...

Olen ka sellele mõelnud ...
Võibolla on mu ürgse koopakaitsja impulsid nii tugevad, et veel ühe meele äralõikamine tundub hirmutav.

Kunagi teadsin tüdrukut, kes oli ühest kõrvast kurt ja magas alati kuulva kõrva peal ja magusasti. Mõtlesin juba siis, et mina vist hoiaks oma ainukese kõrva kenasti topeltkikkis.

Siiski olen viimastel suvedel kõrvatroppide peale mõelnud - ilmselt just Sinu blogist saadud idee! Meid inspireerivad ikka need inimesed, kes teevad midagi tavatut! :) Samal ajal püüavad inimesed ise võimalikult 'normaalsed' olla ja teisi mitte kulme kergitama panna ... :)
Olen ka täiesti seda meelt, et pigem mõned kublad kui tundidepikkune pinge, stress ja ärevus ajal, mil tuleks magada.

Anonüümne ütles ...

Oot, aga sinus tõesti ei tekita ühtki tundepoegagi see, et sääsk niimoodi piineldes surema peab? Sa oled ju muidu nii nii empaatiline, aga loomadele see vist ei laiene? Lihtsalt huvi, päriselt..

karikate emand ütles ...

Ikka, ikka laieneb. Mees ütleb, et sellepärast olen nii koba sääsetapja, et viimasel hetkel miski minus takistab 'löömist'.
Mina ikka ütlen, et tõrge on seotud pigem sellega, et ei taha ennast laibaga kokku teha.

Kui inimene otsutab midagi teha, siis ei tähenda see sugugi, et ta ei näe selle osas probleeme. Mõnikord tahame valida kahest halvast valikust parema. Mina tahan, et ma oleks oma pere suhtes armastav ja magamata öö seda ei soodusta :)

notsu ütles ...

Soovitan sääsehooajaks akende ette sääsevõrku, see on hämmastavalt tõhus - ustest ei jõua neid koos inimestega nii palju sisse lipsata, et maha ei jõuaks lüüa.

karikate emand ütles ...

Oma majas on sääsevõrgud täiesti asendamatud. Eriti hea, kui aknale saab ühe klaasruudu ette jätta, et külmematel öödel ei peaks lõdisema.

Mu enda tuppa see ei sobi - mul on ainult üks suur aknaruut. Ka rõduust võrguga ei asenda.

Eks nad mul tulevadki sisse öösel, seega ei saa neid ka päeva jooksul maha lüüa ... :(

notsu ütles ...

Asendama ei peagi. Meil naelutas A. võrgu kuidagi niiviisi aknaava ette, et tavaline aknatiib käib sellest täiesti häirimatult kinni ja lahti.

Meil ei õnnestunud seda küll magamistoas alal hoida, sest kassil tekkis komme tuppa küsides ennast sinna küüsipidi riputada ja nii olid varsti augud sees. Aga vannitoas on meil selline võrk aasta ringi, sealt kass sisse ei küsi. Kui sul ei ole kassiliikluse probleemi, on see suvalise akna peal täiesti tehtav.

Ukseavast on endal vaja käia, aga seal saaks vast kuidagi kardina moodi riputada - ülevalt tihedalt vastu piita ja alt jätta natuke pikem kui maani, et keegi elukas alt servast sisse ei poeks. ja külgede pealt nt takjatega.

lisaks saab mingeid peletajaid rakendada, eriti just sissepääsuavade küljes.

notsu ütles ...

Takjate hea külg on see, eks ole, et siis saab korraks lahti teha ja pärast jälle üsna kindlalt kinni panna.