laupäev, 29. oktoober 2011

Linn ja maa

Huvitavad majad ja maad izismile.com'ist...



































Natuke veel...

2 kommentaari:

Skarabeus ütles ...

Võrratud majad,aga see esimene on lausa pärl! Just sellisena olen ma kujutlenud vanadekodu,kuhu mina kunagi minna tahaks!Kari vanakesi koos,kes veel enam-vähem nii palju toimivad,et igaüks elaks oma toas ja õues käiksid nad ohutuse mõttes seal "sõrmuse" keskel! Kommuun,millest Tuuli Roosma ja Andrei Hvostov unistavad,võiks olla just selline!

karikate emand ütles ...

Ahhaa! Väga tore! Lõpuks veel üks inimene, kes pole seda meelt, et mitte ükski vanake ei taha mitte mingisugusesse vanadekodusse minna.

Mina olin väiksena nii palju haiglas - meeldis, hea rahulik puhas vaikne turvaline!... võibolla sellepärast on minu jaoks tohutult mõistetav haprate vanainimeste paigutamine kusagile, kus abi käepärast. Ma ise kindlasti läheks, issake, ma läheks juba praegu! :D
Mis häda on mul noortel ja tegusatel jalus kaagutada? :p