pühapäev, 7. jaanuar 2018

Khm

Allikas: Instagram / slothilda
Uus aasta on alanud kuidagi ... väliselt uimaselt, sisemiselt päikesetuuliselt-tuliselt ...
Olen kaks-kolm korda blogimisega algust teinud, kuid tekstid juba üsna alguses pooleli jätnud, kuna tahaks möödunud aasta kokkuvõtmisega algust teha, kuid see oli nii iseäralik ja eriskummaline aasta, et ei oska kohe mitte seda kirjeldada.

Täna mõtlesin, et see oli aasta, mil kõik see, mis varem tundus imelik, hakkas mulle tunduma imeline. Ja ma hakkasin elama imelises maailmas, kus kõigele on koht, kõik on hästi ja ei saagi olla halvasti, kuna avanes suurem pilt, põiming, kõige koosolemine kõiges.
No kuidas sellist asja kirjeldada?

Väiku muide arvab ka, et maailmas on kõik igal hetkel täpselt nii nagu peab, aga tema ei tee sellest järeldust, et kõik on hästi :D
Ma mäletan, kuidas niimoodi mõelda :D, aga ma ei mõtle enam nii.

Igatahes, tahtsingi lihtsalt seda öelda, et kõik on hästi ja ma olen möödunud aastale super tänulik, aga öelda ei oska nagu midagi. Praegu on mul vist mingi inkubatsiooniperiood ... ja jumal teab, millal ma midagi välja haun :p

Mõnusat talvitumist, tuvikesed! :)

Kommentaare ei ole: