pühapäev, 22. detsember 2013

Howdy!

Ohh ja ahh - kus nüüd sai alles külas haisetud: külaline ja kala pidavat kolmandal päeval haisema hakkama ju :D. Mina olin maal kolm nädalat - vaat, polegi kellelgi kunagi nii kaua külas olnud. Aga mis teha kui lapsuke, keda oodati 30. novembril, suvatses sündida ligi kolm nädalit hiljem.

izismile.com
- üks võõras beebi -

Kui siis lõpuks näis, et läheb haiglasõiduks, olin mina nii elevil, et Vend pakkus naljatades, et ma võiks siis ise haiglasse kaasa minna ja mina olin kohe nõus. Vennanaine Z oli sellest mõttest omajagu üllatunud, aga kui valud läksid tihedamaks ja mu Venna nägu murelikumaks, siis hakkas tallegi tunduma, et sel plaanil on jumet ja nii me sõitsimegi haiglasse kolmekesi. Vend tegi mulle termosetäie kohvi kaasa (kui minema hakkasime, oli öösel pool kaksteist) ja tundus oluliselt reipam kui siis, kui ise haiglassemineja oli :D

Minu jaoks oli sellele protsessile kaasaelamine äärmiselt loomulik, samas ikka väga eriline sündmus. Z oleks vabalt ka üksi hakkama saanud - tema haiglapaberitesse saigi kirja, et korraldustele ei allu ja küsimustele ei vasta :D, nohistab seal omaette...
Jah, ta oli nagu transis, sünnitas ära, hakkas kohe oma lapsega õrnalt ja kutsuvalt rääkima... nagu mingi loodusema Anastasia, või midagi...

Sündis taas kord väike tüdruk :)
Ja mina olen siis nüüd kellegi nabanööri läbi lõiganud... - ei tea, kas tulebki sellist juhust kunagi veel :)
Ja kuna Z oli nii pingevaba, siis ka minu jaoks oli see ootamatult normaalne sündmus. Lausa raske on mõista, mis mehi sealjuures tasakaalust välja viib :D... Ja mõelda vaid: mina ju peidan pead tekiserva alla isegi muumi-multikate 'õudsemaid kohti' vaadates!


izismile.com
- veel üks võeras beebi - 


Hiljem hakkasin end kodu poole sättima, Isa tuli, kallistas ja ütles: "Mul on kohe kahju, et sa juba ära pead minema!"
Hakkasin naerma, et "kuidagi kangesti põgusaks jäi minu seekordne viibimine tõesti," mõeldes ise, et ma pole kunagi nii kaua neil seal Lääne-Virus külas olnudki, aga isal oli tõsi taga. Ja ka Vend oli nukra moega ja ütles, et väga tore oli see aeg, mis ma seal olin. Noh - siis läks käik ju igati asja ette!

VT oli selle aja suht üksi ja nukker...,
aga küllap ka sellised ajad kuluvad ära.
Ja nüüd on temalgi jälle kõik hästi! :)
Ka mina hakkan omadega pisitasa järje peale saama!

<3 p="">

Kommentaare ei ole: