esmaspäev, 5. august 2013

Need vahvad vanasõnad

VT küsis Mehelt vanasõna töö kohta ja issi ütles talle sellise:

"Tee tööd, nii et kere väriseb - söö leiba, nii et perse käriseb!"


VT aga on meil selline peen preili, kes hakkab pahandama juba sõna "pagan" kasutamise peale, nii et see vanasõna oli tema jaoks täiesti kasutuskõlbmatu. Sõna 'perse' kuuleb meie kodus ainult televiisorist.

Ilmselt aga tekitas see temaski piisavalt elevust, nii et ta tuli ja rääkis selle mulle sosinal edasi 

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Tead seda ütlust, et "kes sööb sibulat ja kala / sellel seisab nagu tala"? Noh, mul eksmees hakkas tsiteerima seda mu vanaisale, uhkelt ikka - rind kummis, aga siis poole lausel pealt tuli mõistus koju ja välja nägi situatsioonike nii, et mees (rind ikka kummis) teatas: "Kes sööb sibulat ja kala / sellel... ah ei midagi." Ja tegi tööd edasi.

karikate emand ütles ...

Noh, vähemalt on tore mälestuspildike eksmehest jäänud, haha! :)
Saad lastelegi rääkida, et kui ma teie (kuradima) isaga veel kurameerisin........ :D

Väikeste ja väärikatega tuleb jah valvas olla - ei saa kahjuks uljalt välja hõistata, mis pähe tuleb.

Mees muidugi meelega šokeeris piigat, kuna ka tema peab vägisõnade kasutamist nõrgaks ja labaseks. Mina olen ropendajatega suhelnud küll-ja-küll - Mees ei suhtleks. Ta ei häbene öelda, et peab ennast 'sellistest' paremaks. Just sellepärast oligi nii naljakas :)