esmaspäev, 6. mai 2013

...

Minu arvutike teeb jälle trikke: nüüd laseb ta mul u 5 minutit tööd teha, misjärel ta 'pildi tasku' paneb.
Ohtralt pildimaterjali ja filmiklippe sisaldavate lehtede puhul saabub pimedus sekundi pealt.

Ma ei saa ta peale pahane olla, sest ta on mul ägisenud ja krõbisenud juba mitu aastat.
8-9 aastat on läpaka puhul päris väärikas iga :), ta on mind teeninud ilusti ja võibolla puhkab end välja ja müdistab jälle tundide kaupa tööd teha :)

Ma blogimist siiski päriselt unarusse jätta ei plaani, aga pikemad postitused jäävad küll ära - tuleb nipet-näpet elupildikesi.
Teine blog jääb kurvemasse seisu - nimelt on izismile-leht üks neist, kus mu arvuti kohe 'välja sureb'.

Aga eks näis, hullu pole midagi, rõõmustavat aga küllaga :)













Pildid: weheartit.com


Kommentaare ei ole: