reede, 30. detsember 2011

Hello Kitty

Oleme Mehega mõlemad mitu päeva poodidest salatikorvikesi otsinud, sest Väike Tüdruk lubas esimest korda kartulisalatit süüa - tingimusel, et see on korvikestes. Seni pole ta ühtegi majoneesi või hapukoorega tehtud salatit söönud. Salatid on koledad, plötsud - nagu soustidki. Aga plöts piruka sees on söödav, see on struktureeritum, kammitsetum, hoomatavam. Samuti siis korvi pandud salat, eks.

Ja me pole leidnud muid kui magusaid korvikesi, oleme tädidelt küsinud ja puha...

Aga pole hullu - Väike Tüdruk on haige ja poleks ilmselt koos korviga ka söönud.
Täna sõi ta kaks Hello Kitty kohukest (neil on sõrmused ka kaasas, mina saan omale need sõrmused, mida on topelt! Yay!) ja ühe tibatillu mandariini...

Palavikku oli täna õhtul 40 kraadi.









Need kolm on minu omad...


Izismile kiisu-armastajad... ;)






Muide, mina olen nende jõuludega oma kaks kilo ilusasti juurde võtnud, nagu on iga tubli eestlase kohus :)
Kaalun nüüd peaaegu 44 kilo.
**

Oot! /jookseb igaks juhuks kaalule.../***

**

Häh!
42,6 kilo!
Bffff!
Ei viitsi imestada enam, lähen söön parem veel mõne piparkoogimaja, irw...



*




Ideid izismile.com'ist :)...

2in1: kohv ja kook ühes



'šašlõkk'





6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

http://toiduteemal.blogspot.com/2011/12/tasustamata-kaubanduslikke-teadaandeid.html

karikate emand ütles ...

Oo, väga lahedad taignalusikad. Mina pole selliseid küll märganud, aga ega ma niisama Rimisse ei satu ka - pole läheduses. Nende järele läheks küll!
Mmmm, taignalusikad krevetisalatiga.... oeh! :)

Skarabeus ütles ...

Esimest korda tõi laps koju sushi! Öäk,ütlen ma!Lõpuks sain teada seda,mida ammu arvasin--ma ei arva sellest vähimatki!Aga hello kitty on siin tore.

karikate emand ütles ...

Ja mina pole sushit ikka veel proovinud! Eks ma tean, kuidas maitseb riis ja kuidas lõhe, aga see vetikatest leht seal ümber - seda tahaks ükskord küll maitsta. (On ju ikka vetikatest see asi seal? huh.)

Skarabeus ütles ...

See vetikatest leht seal ümber oli üks must kõva pastlanahk,ma ütlen ! Asi muidugi selles,et tüdruk tõi selle värgi poest.Kindlasti on vahe kuskil peenes kohas süües ja midagi hõrgumat saades,aga põhimõtteliselt on see siiski mingi teadmine ,mis mina sain.Ja ma rohkem tõesti ei taha.Seega pean seda moeröögatuseks.Laps pugis oma osa kohusetundlikult ära,sest oli ta ju nii kiitnud---teised söövad,teised söövad! Sojakastmest kõrval ta keeldus esimese ampsuga,soolane.Ilma selleta oli aga kuiv.

karikate emand ütles ...

Tead, mu Mees on söönud ja ka ütleb, et täitsa üleshaibitud värk ja tema eelistaks mida iganes muud, kui välja sööma minna. Samas oleme kokku leppinud, et KUNAGI ikkagi käime ja sööme, et mina ikka korra elus ka saaks... AGa selge on see, et isegi kui mulle väga maitseb, siis tema minuga seal söömas käima alaliselt ei hakka :D